|
Всего материалов в каталоге: 5 Показано материалов: 1-5 |
|
Директор школи
Понад
25 років Великосорочинську санаторну школу-інтернат Миргородського
району, Полтавської області очолює людина неординарна й талановита –
вчитель – методист, Відмінник освіти України, Заслужений учитель
України Іван Олександрович Фесенко. Генератор різноманітних ідей,
невтомний організатор, він вивів школу в ряд найкращих освітніх
закладів України. Структурну перебудову навчально-виховного процесу,
проведену ним й школі-інтернаті, високо оцінили і рекомендували до
впровадження в школах України Полтавське обласне управління освіти і
науки і МОН України на республіканській конференції в 1996 році і на
міжнародних конференціях у 2003 і 2004 роках. З 2000 року педагогічний колектив працює над створенням освітньо-виховної моделі школи-інтернату “Школа-інтернат-родина (Від РВЗ-сімей – до школи-інтернату – родини)”, запропонованої І.О.Фесенком. |
З історії школи
Серпень 1903 року. Клопотання Земства Полтавської губернії перед Міністром освіти про відкриття Великосорочинської учительської семінарії.
1909 рік. Семінарії присвячено ім’я М.В.Гоголя на честь сторіччя з дня його народження. В процесі послідуючих реорганізацій воно було втрачено.
З 1905 по 1917 рік було
здійснено 6 випусків слухачів семінарії, багато з яких стали активними
громадськими і науковими діячами, ведучими педагогами України,
викладачами вищих навчальних закладів, ученими.
З 1917 по 1956 рік на
базі учительської семінарії працювало педагогічне училище, яке стало
освітянським первістком держави, справжньою кузнею її педагогічних
кадрів.
В 1956 році училище реорганізовано в одну з трьох перших на Україні загальноосвітніх шкіл-інтернатів, яка здійснила 6 випусків.
В 1966 році
на базі школи відкрито обласну восьмирічну санаторну школу-інтернат для
дітей з малими та затухаючими формами туберкульозу. З 1 вересня 1995
року вона одержала статус санаторної загальноосвітньої школи-інтернату
1-3 ступенів.
Ідеї
проголошені саме викладачами Великосорочинської учительської семінарії,
зокрема першого її директора, а потім першого ректора полтавського
педагогічного інституту, учителя А.С.Макаренка А.К.Волніна, стали
підвалинами педагогіки Антона Семеновича, який зазначав: “У моєму
педагогічному розвитку Волнін створив самі головні принципи і навички
духу. У нього я взяв моє головне педагогічне кредо: як можна більше
вимог до людини, як можна більше поваги до неї”. |
Треба доглядати наш сад - Вольтер
Як парость виноградної лози, Плекайте мову. Пильно в ненастанно Політь бур'ян. Чистіша від сльози Вона хан буде. Вірно і слухняно Нехай вона щоразу служить вам, Хоч і живе своїм живим життям. Прислухайтесь, як океан співає — Народ говорить. І любов, і гнів У тому гомоні морськім. Немає Мудріших, ніж народ, учителів; У нього кожне слово — це перлина, Це праця, це натхнення, це людина. Не бійтесь заглядати у словник: Це пишний яр, а не сумне провалля; Збирайте, як розумний садівник, Достиглий овоч у Грінченка й Даля, Не майте гніву до моїх порад І не лінуйтесь доглядать свій сад Квiтень, 1956 р.
|
Цікава річ - це наша мова, Дивують слух її слова, Її ми кличем - калинова, Та не говоримо "моя"
Чому не мовимо ми знову, Своєю мовою? Ти ба - Використовуємо знову Чужі думки, чужі слова...
Ми маєм тисячі відмовок, Вживаєм мови не свої - Ми не повернемося знову Ми вже не ті - ми не свої.
Kpyto (c)
|
|
|
счетчик |
|
| Комментарии: 49 Форум: 3/3 Фото: 382 Дневник: 0 Новости: 259 Файлы: 16 Статей: 5 Сайты: 0 Объявления: 0 FAQ: 0 Гостевая книга: 4 Тесты: 55
| |
|